.:: Your Adversing Here ::.

چرا وقتی خودتان را قلقلک می دهید ، نمی خندید؟!

 2

برای اینکه مغز زمان پاسخگویی اش را سرعت بخشد، آن چیزی را که قرار است برای تان اتفاق بیافتد را پیش بینی می‌کند. به صورت تخصصی تر، مخچه حرکات بدن تان را مانیتور می‌کند و می‌تواند بین حس های مورد انتظار و غیر منتظره فرق قایل شود که عموما به کنار گذاشتن کم یا کامل احساسات مورد انتظار منتج می‌شود آن هم در حالی که مغز دقت خیلی بیشتری به احساسات غیر منتظره دارد.
بنابراین زمانیکه خودتان را قلقلک می‌دهید، مغزتان احساسات مربوط به آن را رد می‌کند، اینطور می‌شود که قلقلک دادن خودتان بی اهمیت شمرده می‌شود، درست مانند زمانیکه تایپ می‌کنید و مغزتان به شکل قابل توجهی حس لامسه در انگشتان تان را ناکنش ور می‌کند به شکلی که شما به این قضیه توجهی ندارید مگر اینکه به عمد به آن فکر کنید. این همان نوع اتفاقی است که هنگام قلقلک دادن خودتان رخ می‌دهد.
 
محققان در «کالج دانشگاهی لندن» این موضوع را به وسیله اسکن مغز افراد طی زمانی که کف دست شان توسط آزمونگران و خودشان لمس می‌شد، بررسی کردند. اسکن های مغز نشان داد وقتی که لمس توسط عاملی خارجی حادث شد، سیستم حسی مغز (درگیر پردازش لمس) و بخش قدامی‌مغز (درگیر پردازش لذت) بسیار قوی تر از زمانیکه لمس توسط خود افراد حادث می‌شود، واکنش نشان می‌دهند.
در این مورد، مغز از اطلاعات حرکات انگشت و بازوها و اطلاعات دیداری برای پیش بینی کردن لمس استفاده می‌کند.
بنابراین، شما نمی‌توانید خودتان را قلقلک دهید چرا که هیچ عامل غافلگیر کننده ایی وجود ندارد.
 
"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"
 

http://www.hoseinkebriti.tk/

مشاهده ادامه مطلب چرا وقتی خودتان را قلقلک می دهید ، نمی خندید؟!

دانلود بازی فکری و جذاب Trine

 دانلود بازی فکری و جذاب Trine 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b2/Trine.png

 

این بازی بسیار زیبا ساخته شرکت frozenbyte میباشد و انتشار بازی را شرکت atlus انجام داده است .داستان بازی درباره دزدیدن یک شی از پادشاه یک منطقه است و در این راه ۳ فرد که عبارتند از : دزد ، جادوگر و شوالیه با یک دیگر همراه می شوند  تا به پادشاه کمک کنند . بازی داستان پیچیده ای ندارد  اما بازی در همین حد نیز بسیار زیباست و همین داستان کوتاه نیز بهانه کوچکی برای ورود به بازیست.

طراحی شخصیت ها و محیط بازی بسیار جذاب و  پر رنگ و لعاب است . در این بازی شما امکان انجام حالات مشارکتی بصورت آنلاین و آفلاین را دارید . در این ماجراجویی بزرگ شما باید با کمک گرفتن از توانایی های منحصربفرد هر کاراکتر از سد دشمنان و معماهای بازی بگذرید. گرافیک بازی به نسبت حجمش بسیار زیبا کار شده و همینطور صدا گذاری های بازی  بسیار حرفه ای کار شده است. این بازی نیاز به سیستم چندان قدرتمندی ندارد و با سیستم های معمولی اجرا میشود. 

 

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"
 
http://img4up.com/up2/4855993547539.gif
www.hkebriti.tk

مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی فکری و جذاب Trine

مجموعه برنامه و بازی و تم برای گوشی های BlackBerry

مجموعه ای فوق العاده و بی نظیر از بیش از 101 نرم افزار ؛ بازی و تم موبایل برای گوشی های BlackBerry برای شما قرار داده ایم که می توان گفت تمام نیازهای شما در گوشی های BlackBerry را حل می کند. لیست نرم افزارهای نیز در ادامه مطلب موجود است.

                                  1

 

برای دانلود کلیک کنید

مشاهده ادامه مطلب مجموعه برنامه و بازی و تم برای گوشی های BlackBerry

نوکیا Oro تلفنی با روکش چرم و طلا

                    2

 

 

امروز نوکیا تلفن جدیدی را معرفی کرد تا کسانی که پول ها روی دستشان بیکار مانده و حاضر نیستند چند ماه دیگر برای گوشی های ویندوز فون صبر کنند را راضی کند. ‏
نوکیا Oro تلفنی است با نمایشگر 3 . 5 اینچی از نوع AMOLED و قابلیت ضبط ویدیو 720p به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی و رادیو. ‏
سیستم عامل نیمه زنده سیمبیان هم روی آن نصب شده چون فعلا نوکیا انتخاب دیگر نداشته است. اما این شرکت سعی کرده کمبود سیستم عامل را با یک ظاهر متفاوت حل کند. روی این تلفن و اطراف بدنه، با لایه ای نازک از طلای ۱۸ عیار پوشانده شده و قسمت پشت تلفن هم از چرم واقعی است. ‏
نوکیا می گوید این تلفن را برای کسانی ساخته که به دنبال تلفن هایی با ظاهر فوق العاده و کیفیت برتر هستند. ‏
اگر می خواهید نوکیا Oro را داشته باشید باید ۱۱۳۰ دلار ناقابل پرداخت کنید و البته در این قیمت هزینه مالیات هم محاسبه نشده است. ‏
 
                                                            لطفا نظر بدید وقتی نمیبره 
___________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

مشاهده ادامه مطلب نوکیا Oro تلفنی با روکش چرم و طلا

خداحافظی نوکیا با سیستم عامل سیمبین

                 .

شرکت نوکیا اعلام کرد که در پی آخرین تصمیمات خود مبنی بر عدم توسعه سیستم‌عامل سیمبین در آینده و واگذاری سیستم پشتیبانی آن به یکی از شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری قصد دارد ۷ هزار کارمند خود را اخراج کند که این اقدام به دنبال انعقاد قرارداد همکاری نوکیا و مایکروسافت و استفاده از سیستم‌عامل Windows Phone در نسل جدید گوشی‌های هوشمند نوکیا صورت می‌گیرد.

برای خواندن بقیه ی مطلب کلیک کنید

 

مشاهده ادامه مطلب خداحافظی نوکیا با سیستم عامل سیمبین

سری كامل كدهای مخفی گوشی های نوكیا

                             

http://www.bekhon.com/icon/new.gifhttp://www.bekhon.com/icon/new.gif
 
 سری             كامل كدهای مخفی گوشی های نوكیا

 

                                   3

 

 

مشاهده ادامه مطلب سری كامل كدهای مخفی گوشی های نوكیا

گوشی تلفن همراه ۸ میلیون دلاری + عکس

 دسته ای از افراد هستند که دوست دارند همیشه متمایزتر و برجسته تر از سایرین به نظر برسند. 


به گزارش آخرین نیوز کافی است به لیست کار های گران قیمت Hughes سری بزنند و سریعا با وی تماس حاصل کنند. البته Hughes روی یک iPhone 4 کمی کار کرده بود و آن را به یک گوشی ۲۰٫۰۰۰ دلاری تبدیل کرده بود. ولی ظاهرا این بار زوج استرالیایی Hughes می خواهد بیش از این حرف ها برایش سنگ تمام بگذارند. ۲ گوشی مخصوص آن ها ساخته شده که هر کدام بالای ۵۰۰ الماس دارد و جمعا ۱۰۰ قیراط الماس دارد. قیمت کلی این گوشی به همراه الماس هایش معادل ۵ میلیون یورو یا ۸ میلیون دلار و یا حدود ۸ میلیارد تومان ناقابل است. لطفا خیلی مراقب گوشی ۸ میلیون دلاری خود باشید و اگر آن را جا گذاشتید گریه نکنید..
                 1

مشاهده ادامه مطلب گوشی تلفن همراه ۸ میلیون دلاری + عکس

1 سوپرایز جالب

روی لینک زیر کلیک کنید 1 صفحه باز میشه اسم خودتونوبه لاتین تو کادر بنویسید ببینید چی میشه؟؟؟ 

                                                                                     1

 

                                                                                        کلیک کنید

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

مشاهده ادامه مطلب 1 سوپرایز جالب

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 صفحه بعد